Monday, March 11, 2013

Mamonde Bloom Harmony Blusher and Highlighter

오늘은 날이 화창하네요!!

이제 곧.. 따사로운 봄이 올 것 같아요~ㅎㅎㅎㅎ

봄나들이....ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

그러기 전에!! 이제 곧 다가오는 화이트 데이!!1

메이크업 걱정도 많이 되시요??ㅎㅎ

이번에 괜찮은 블러셔가 있어 들고왔어요!!

[ 마몽드 ]

종류 - 블룸 하모니 블러셔 & 하이라이터

색상 - 로즈 핑크

이번에 마몽드에서 눈에 띄는 블러셔가 나왔더라구요..ㅎㅎ


What a sunny day it is today!
It looks like spring is very near. 
I want to go on a picnic when spring comes. 
But before I do that, there is the white day!
I am sure a lot of people are worried about the makeup. 
I brought a pretty good blusher this time. 

[Mamonde]

Type: Volume Harmoney Blusher & Highlighter
Color: Rose pink


Mamonde has recently released a blusher that really caught my eyes. 





색상은 로즈핑크!!!

아무래도 가지고 있는 립스틱이나 어울리는 색상으로 맞춰 사셔야 겠죠??

The color is rose pink

I recommend that you buy the color that matches well with your lipstick. 



꽃잎의 매혹적인 색감과 맑은 광채빛을 담아 얼굴을 화사하게

연출해주는 하이라이터 겸용 블러셔

매혹적인 그라데이션 컬러로 블러셔와 하이라이터의 2가지 기능 가능!!

테라코타 공법으로 구워졌으며 프리즘효과의 고광택펄로 구성되었고!!

장미꽃잎 추출물까지 함유되었다네요~

It's both a highlighter and a blusher that helps you to make your face bright, for it contains the attractive colors and the clear sparkles of floral leaves . 
The attractive gradation colors enable the product to be used as a blusher and a highlighter. 
It's been baked with the terra cotta method and it consists of high-gloss pearls of prism effects. 
the product is also known to contain rose leaf extracts. 




색상이 아주 이쁘죠??ㅎㅎ

이 색상에 반했어요!!!1+_+

색상이 눈에 띄도록 전체적으로 블랙바디에 투명한 뚜껑이 너무 돋보이네요!!

Isn't the color really pretty?
I fell in love with this color. 
The black body and the transparent lid really catch my eyes. 







가운데 마몽드 로고!!!

There is Mamonde's logo at the center. 






실제로 보시면 약간 거친듯한 느낌이 는답니다..ㅎ

그래도 색상이 아주 자연스럽게 그라데이션 되었구요

너무 진하지 않은 색상이라 좋았어요!!

It's actually quite rough when you actually see it. 
But the color has made a very natural gradation
and I really liked it because the color wasn't very strong. 







 약간 거친 입자가 보이시나요??

Can you see the rough particles?






그라데이션 별로 손등에 덜어봤는데요

잘 표현이 안되네요..ㅠㅠ

위에는 핑크색 아래는 흰색으로 하이라이터!!

I took each gradation out on the back of my hand. 
Well.. My photographs do not seem to express the colors very well.
 The one on the top is the pink and the one on the bottom is the white highlighter. 







약간 믹스를 해주면 하이라이터가 더 빛나보인답니다..ㅎ

The highlighter stands out more if you slightly mix it. 




따로 덜어봣어요..ㅎㅎ 발색샷을 위해!!

I took it out separately to test the colors. 




대신 믹스매치를 잘 하면 아주 자연스러운 피부톤으로 광채를 내준답니다

정말 한듯 안한듯 자연스럽죠????ㅎㅎ

It creates a very natural skin tone if you mix and match it well. 
Doesn't it look extremely natural?




이번 화이트데이!!ㅎㅎ

다들 기회를 잡자구요!!!

Let's seize the opportunity on the coming white day. 

No comments:

Post a Comment