Monday, December 17, 2012

Etude House Sun Prise Super Aqua SPF45 PA+++ 70g Review


Etude House Sun Prise Super Aqua SPF45 PA+++ 70g






전체적으로보면 정말 산뜻한 색갈이예요!!달달한 달고나 같은 색감이라고나 할까?
정말 색감이 너무 예쁜것같았어용!!흐흐흐
디자인도 뭔가 신경쓴 디자인같았고요!! 특히나 저 우산 돼게 맘에드는것있죠?
전체적으로 노랑노랑한 색감이였어요!!ㅋㅋㅋㅋ

In general, the product has a very refreshing color!
The color was so lovely!! LOL :)
And they seem to have designed the product with a lot of attention. 
I personally liked that umbrella. In general, the case was very yellowish~ LOL :)




SPF가 45정도 돼면 정말 완벽 자외선 차단!!+_+!!!!
가격도 정말 저렴한 편이고요!! 이전도의 효능??에 
용량이면 정말 저렴한 편이라고 생각해요ㅎㅎ
12개월안에 쓰시면돼구요
풍부한 수분감!! 요게 좋았어요!! 너무 기름기가있는것보다는 
탱글탱글한 수분이 있는게 더좋지않겠어요?ㅎㅎ

The level of ultraviolet rays protection was SPF 45 and this really protects almost all the ultraviolet rays! The price was also very affordable. In fact, I think it's quite cheap by considering the effects that it had. You should use them within 12 months and the moisture was something that I liked the most. I think it's better to have more moisture than oil. 




제조 날짜도 그리 신경쓸 만큼 오래돼지않았구요ㅎㅎㅎ
음..4개월정도 됐었네요!!! 아니다 뜯은지는 3개월?2월정도??으흐흫

The manufacturing date was fine.. It has been 4 months since it had been manufactured.
It's actually 2-3 months.. LOL :)




요게 정말 좋았던게 뚜껑 색감ㅋㅋㅋㅋ진짜 정말 좋았어요ㅋㅋㅋ
입구도 약간 날카롭게 튀어나와서 쓰기도 편하고
훨씬 위생적으로 사용할수있어서 정말 좋았구요!!ㅎㅎㅎ

What I really like about was the color of the lid. I really loved it LOL :)
The hole or the top was really convenient to use and it seemed very hygienic. LOL :)







탱글탱글해용 보이시나요/
너무 끈적거리지도않고 에뛰드 선크림을 사용해 보셨던분이시면 다 아는질감이예요!
너무 흐르지도 않고 딱좋은 질감이랍니다ㅎㅎ
이건 진짜 직접 만져보셔야 알수있을듯해요ㅠㅠㅠㅠ
제가 내공이 부족해서 그런거니..ㅠㅠ 죄송합니당ㅠㅠㅠㅠㅠ

Can you feel the bounciness?
It wasn't too sticky. It was a kind of texture that those who've used Etude's sunblocks before would understand. It doesn't run down and it's actually a perfect texture. :)
I really can't describe it. You'll know what I mean when you actually use it. I am sorry for not being able to explain it in words. :(





음 약간 아이보리한 색감이예요!!ㅎㅎ
여리여리한게 진짜 딱 아이보리색감!! 저 사진에 나온 그대로랍니다!!ㅎㅎ
톡톡튀는 수분감도 보이시나용???
정말 전ㅋㅋㅋㅋ이런게 수분크림에만 나오는줄알았더니ㅋㅋㅋㅋ
대박ㅋㅋㅋ 정말 수분감이 느껴져요!! 사진으로도 시원해보이시나요?ㅎㅎㅎ

Well.. The color is kind of like an ivory. LOL :) It's just like the picture.
Can you see enormous amount of moisture? I've only expected moisture to be in moisturizers. LOL:) You can really feel the moisture! Does it also look refreshing in the photograph?



다만 조금 아쉬운게 있다면 너무 반짝거린다는거..=0=
이거 정말 아쉬워용ㅠㅠㅠ 학생들이 쓰는거라지만 반짝거리는걸 
싫어하시는분들에는 다소...쫌 그런 부분이네용ㅠㅠㅠ

What's a bit disappointing is that it's too shiny. It's sort of disappointing... It's a product for the students, but it could be a bit problematic if you a person who does not shiny things. :(





Click here to purchase the product.

http://jihoshop.com/index.php/popular-cosmetics/shop-by-age-20s-1/etude-house/etude-house-sun-prise-super-aqua-spf45-pa.html


A TIP FOR THE MAKE-UP!!


Please check the expiration date before using the cosmetics :)

*The expiration of our cosmetics is usually 3 years from the pack date before unsealing


Skin / Toner / Lotion1 year after unsealing (keep  it in a cold place)
Essence / Beauty Treatment8 months after unsealing (Keep it in a dark place)
Cream1 year after unsealing (Keep it in a cold place, 
i.e. room temperature)
Makeup Base / Foundation1 year after unsealing (Keep it in a cold place, 
i.e. room temperature)
Stick Foundation1 year after unsealing (Keep it in a cold place)
Eye ShadowOver 1 year after unsealing
Eyeliner1 year (When using brushes, wash or clean with tissues after using)
Mascara6 months
Cleansing Cream1 year ~ a year and a half after unsealing 
(Use cream type with a spatula)
Sunblock4 months ~ a year after unsealing
(Cold storage)
Nail / Enamel1 year after unsealing

※ For expiration date may vary from from items to items, please check the date before using them.

No comments:

Post a Comment